Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


LCV Antimeta.dec

Avui tot navegant per TMD m'he trobat una variant d'una deck original del Vroman, que m'ha semblat molt potent per un entorn com el nostre de la LCV. Segons el mateix Vroman, la deck està pensada per guanyar a Combo (Flash i Long decks), Control (Bomberman, Oath, GAT, Paradas, Confidant decks) i Staxx. Té pairings dolents contra agro (Goblins, RG Beat), i no li va malament vs Fish.

En definitva: Una deck anti metagame de la LCV.

La llista (se li ha de posar un nom):

4 Bazaar of Baghdad
1 Maze of Ith

4 City of Brass
2 Badlands
2 Caves of Koilos
2 Riftstone Portal
3 Mishra's Factory
1 Wasteland
1 Strip Mine

1 Black Lotus
1 Lotus Petal
1 Mox Sapphire
1 Mox Jet
1 Mox Ruby
1 Mox Pearl
1 Mox Emerald

4 Grim Lavamancer
4 Dark Confidant
3 Aven Mindcensor

4 Leyline of the Void
4 Chalice of the Void
4 Duress
2 Swords to Plowshares

1 Imperial Seal
1 Vampiric Tutor
1 Demonic Tutor
1 Crop Rotation
1 Life from the Loam
1 Balance
1 Ancestral Recall
1 Time Walk

Sideboard:
1 Ray of Revelation
2 Red Elemental Blast
1 Pyroblast
3 Engineered Plague
2 Tormod's Crypt
2 Ancient Grudge
1 Oxidize
1 Swords to Plowshares
2 Diabolic Edict


Algunes reflexions:

Bazaar + Dark Confidant - Dos dels millors motors de robo del joc posats junts en un mateix deck.
Caves of Koilos - Vroman's tech anti Massacre. Al no ser una llanura (Scrubland), les Massacres no es juguen de gratis :P
Riftstone Portal - Juntament amb el Bazaar, converteix totes les teves terres en Savanes. Not bad. A més a més, fa tech vs Blood Moons i Magus of the moon. Ja que cada terra teva donarà R/G/W.
Grim Lavamancer - Matabitxo brutal, que combinat amb Bazaar... ni t'explico.
Aven Mindcensor - Terra --> Duress, Loto --> Mindcensor vas. I l'altre s'enrecordarà de tu.
Chalice and Leyline OF THE VOID - Si es que viure en el void, és un "pain in the ass".
Life from the loam - Bazaar + LftL + Stripmine = GG

M'estic pensant sèriament de jugar aquest deck al pròxim torneig de la LCV. Estic buscant les cartes que em falten (ja he posat varis anuncis pels diferents foros) i em molaria testejar-la una mica.

Us deixo amb el report de Liek, qui va fer top 4 al RIW 8/26 (es rollo power 9 series): Link

Què us sembla la deck? Què afegirieu, què treurieu?

Goes idees!!!

Etiquetas:

15 Responses to “LCV Antimeta.dec”

  1. # Blogger PeAcH

    què puta..la he vist aquest matí i l'anava a penjar aquesta tarda.

    Em sembla una bona baralla...encara que t'han de sortir unes mans de merda que flipes...:D

    a veure si te la montes i la provem.  

  2. # Blogger PeAcH

    Tinc ganes de provar-la a veure què tal :D  

  3. # Blogger piZZero

    Ja veig, ja veig ;)

    El deck és més d'un estil "Xicota's Hate" (que per cert... a veure quin dia es digna a donar-se d'alta del gmail, i escriure un comentari ni que sigui... (el mateix dic del Sergi xD))

    A mi em sembla super atracador, i no crec pas que et surtin mans tant dolentes. O bazaar o Confidant (algo rasques segur), i llavors qualsevol altre cosa ja es bona. És un deck que en els 2 primers torns es quan atraca, Duress, Confidants, Chalices, Strip effects, etc... a partir del 3-4 torn (quan l'altre ja està al top deck), és quan la deck es comença a comportar ^^  

  4. # Blogger @Necropotenza en Twitter

    Be doncs, ja que a tots sembla que us moli molt el deck jo rajare una mica.

    Primer de tot dir que el Vroman es un flipat dient que aixo es bo contra Oath, Stacks i si m'apretes, contra Storm Combo.

    Oath t'ha de passar per sobre al llarg d'un match, no crec que les 3 Plagues de side siguin tant rellevants portant 22 productors.

    Stacks aqui a la LCV majoritariament es MUD i el 90% del maindeck no li afecta gens, les millors cartes serien la Balance i el Confidant... pero si ni combo pot amb stacks amb els Confidants, aixo menys. Necessitaria molt hate de SB per competir crec jo.

    Storm Combo t'ha de guanyar al llarg d'un match perque la teva millor disrupcio es el Duress i la resta es molt circumstancial, especialment els Censors. Crec que no ataques suficientment la base de mana com per que no pugui jugar "tranquilament".  

  5. # Blogger piZZero

    Pero si vs Oath portes tot l'amor i més que pugui existir. Per començar portes 3 Swords de base, Leylines, Maze of Ith (<--- Ojo timewalk que et marca la terra vs Angels xD), Strip + wasteland + Life from Loam (huertos?), Lavamancer que mata tokens (fent time walks). Jo vs Oath es que ho veig no facil no, super fàcil.

    Vs Staxx, amb la quantitat de terres, bitxos de cost baix, etc... tampoc em sembla un pairing dolent. Life From Loam + Strip Mine = GG Workshope ^^

    No estem parlant de la millor deck mai feta, però jo almenys crec que té molt de potencial en un entorn com el de la LCV.  

  6. # Blogger piZZero

    Avui he conseguit algunes de les cartes que em faltaven per la deck. Aixó és el que em queda per acabarla:

    - 1 City of Brass
    - 2 Riftstone Portal
    - 2 Grim Lavamancer

    i cartes de sideboard.  

  7. # Blogger piZZero

    arjjj i 1 badlands ^^  

  8. # Blogger Maco de cara

    Avui m'he fet aquest deck per jugar contra l'Adria. La veritat es que ha casa he estat fen unes parets i no hem motiva gaire....
    Ja us dire que tal  

  9. # Blogger Maco de cara

    Pero quina merda de deck !!!
    Guanyas una partida mes o menys quan plou. Es un llufot de vaca!!! jajaja  

  10. # Blogger piZZero

    A veure Sergi... diràs lo que voldràs, pero el deck no es cap merda. És normal que al principi diguis que es una merda pq no saps com funciona. No es un deck normal, s'han de pendre decissions que surten fora del jugador tipic de combo/control.

    Com bé deia el Guillem en el topic dels Goblins, porta molt Hate pero s'ha de saber administrar.

    La deck bàsicament es basa en fotre a taula 3 bitxos i fotre un clock de 3-4 turns, mentres li desmontes la base de mana, i li chapes amb el Chalice de 0 i 1.

    Jo estic pensant en incloure 1 Disenchant i un Regrowth main deck. Aixó de no tenir bouncer per colosos, platinos, etc... fa mal. Així que un bon disenchant i al rec ^^.  

  11. # Blogger piZZero

    Sergi, et recomano que et llegeixis el post del Vroman, on varis jugadors expliquen la seva experiencia amb el deck, com enfocar la partida, quines són les bombes a resoldre, etc...

    http://www.themanadrain.com/index.php?topic=34024.0

    M'encanta la descripció que adopten per quan fas un missplay amb el hate:

    "Wrong Hate or Jonnhy come lately"  

  12. # Blogger Maco de cara

    En aquesta baralla molts cops quan has jugat el chalice de primer torn i per exemple has començat jugant una mishra, un erial, una strip, o un bazaar despres robes un mox i te las de menjar amb patates, el mox i el confidant o el lavamancer. Per mi 4 chalice son massa en akest deck. Despres portes 200 bichus i jugas un balance...!?
    Aquesta baralla contra stax no dura 2 minuts.
    Jo us aconsello que la probeu.  

  13. # Blogger piZZero

    Els moxes no te'ls menges :P Són carne para Bazaar i posteriorment pel Lavamancer.  

  14. # Blogger PeAcH

    Crec que, primer de tot, és important jugar baralles durant temps. És algo que defenso des de sempre. Per tant, no és molt bo descartar un deck a la primera sessió de playtesting.

    Més que res, és que si la baralla ja ha guanyat alguna cosa, s'haurien d'analitzar els punts forts i dèbils de la baralla així com l'entorn de joc original. D'aquesta forma es pot veure si té alguna sortida al nostra metagame.

    Potser la baralla no es tan merda, el que pasa és que al jugar baralles d'altres persones, l'important és veure com va i com s'adapta al teu estil de joc.

    De totes formes, no és el tipus d'estil de joc al que està acostumat el Sergi i, per tant, és normal que no li agradi de bones a primeres i que li costi adaptar-se. Segurament, si le estigués jugant una setmana o dues, acabaria canviant alguna carta més del seu estil.  

  15. # Blogger piZZero

    Agree 100% amb el triquifighter.

    No sé si serà el deck que jugaré a Badalona o no. Tampoc em preucupa. Pero el que si vull es veure quines són les seves limitacions, i els seus punts forts. L'altre dia vs el Sr. Basart (no sé si s'escriu amb doble S) no em va anar pas malament. Despres vaig jugar vs la deck del Rocco (la monoblack agro hatera) i li vaig fotre pallisses.

    Tinc clar que Goblins és un pairing dolent, però de moment no hi ha gaire gent pilotant goblins. El Pablo Ambrojo diu que vs Staxx tinc un mal pairing, però jo sincerament, veig staxx com un bon pairing. Permanents de cost baix, confidants, infinites terres (Strip effects per la seva workshop), life from Loam, etc... etc...

    Jo vaig introduir l'Imperial Seal i el Disenchant Main Deck. El Imperial em convenç poc en aquest deck, ja que perds 1 torn i aquesta baralla el que tracta es de guanyar-li torns a l'oponent (via hate). El Disenchant en canvi, m'agrada. Es un mata platinos o qualsevol altre tipus d'amenaça via cacharro/enchantment.

    Trobo a faltar el Regrowth o la Yawgmoth's Will. Potser trec la foca per posar Regrowth.

    A veure que tal el testing d'avui.  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.