Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


Dia excel.lent al Mercat de Sant Antoni. Molt de sol, bastante gent i he conseguit moltes, moltíssimes coses noves. El Pablo m'ha ofert un trueque pel meu Time Walk de Beta, per cartes del seu album. Tot aixó m'ha donat a canvi (excepte la Tundra i la Underground) + 100€.

Escanear0001
Una de cacharros foil.

Escanear0002
Unes blaves, que també són foil :P

Escanear0006
Uns Fire/Ice Foil, la Tropical de Beta NM i la Tundra i Underground de beta d'ebay.

Escanear0005
Uns Leaks i spells blaus varis, obviously foil!

Escanear0004
I gotta gush'em all! Opt foil :P

Escanear0003
Paradas foil i deep Analysis foil too.

Escanear0007
I unes vermelles foil :P També tinc 4 Matrones i un Goblin King Black Border.


Love foil!

Etiquetas:

0 Responses to “Mercat de St. Antoni - 5 d'Agost”

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.