Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


Bones a tots !

Doncs em presento com a novetat al team Pataners , fa 7 o 8 anys ke no jugo a Magic però tinc ganes de tornar , ja ke el Wow ja no em motiva tant com avans.

L'última deck que em vaig fer , era la de Mirrodin amb terres de Urza i Colosos. Ara he tornat per jugar a Vintage i només jugaré MONO BLACK i totes les seves variants.

Aquí us poso la deck que tinc feta, només em falten 4 coses i ja la tinc.

SMB.dec: : 60
(
Stardust's Mono Black)

16 Swamp
4 Wasteland
1 Strip mine

4 Dark confidant
4 Withered wrech
4 Phyrexian negator

3 Null rods fuck moxes

4 Hymns to tourach
4 Dark rituals
4 Diabolic edict
4 Duress
1 Tendrils of Agony
3 Night's Whisper
1 Demonic tutor
1 Vampiric tutor
1 Yawgmoth's will
1 Necropotence


El sideboard no el tinc gens clar però alguna Peste diseñada i darkblast segur que els posaré :O

Etiquetas: ,

3 Responses to “Bones a tots !”

  1. # Blogger Maco de cara

    Ben vingut al team pataners! Jo sóc en Sergi aka maco decara. Suposo que has estat fichat despres de passar las llargues i riguroses probes que un ha de fer per poder ser membre del team pataners( que tambe es podria dir leech)...
    Monoblack power! ja farem unes pertidetes.
    Apali fins aviat!!!!  

  2. # Blogger piZZero

    Benvingut al Team, Pol!

    Espero que no t'hagi molestat que hagi editat el teu primer post al blog. He fet unes simples correccions ortogràfiques (que tenies nmil faltes) i arreglat el format del decklist, per seguir amb els standards del blog. (Les decklists amb lletra tamany "small" per ocupar menys, etc...)

    Pel que fa al deck, mica en mica ja anirà agafant solidesa. Faltaran les fetchlands, sobren els night whispers, i amb el llançament de Lorwin, s'haurà d'introduir els 4 Duress nous.

    Referent al Sideboard, doncs suposo que algo tipo:

    4 Leyline of the Void
    2 Enginered Plague
    2-3 Pithing Needle
    2 Dark Blast
    2 Diabolict Edicts
    2-3 Black Nights

    Les pithings estan mooolt cares! Tot lo altre té un preu bastant baix (potser els Leylines pugen una mica,7-8€).

    Vinga Pol, espero poder fer uns testings ben aviat vs el teu SMB.dec (sorry per haver-lo batejat ^^, si li vols posar un altre nom, només cal que editis el post).

    Fins aviat!  

  3. # Blogger judge fucker!

    Fuck it! una altra boca per mantindre! ke kabrons ( com diria pasqual maragall )

    PD: vroman es al magic , el ke ben affleck es al mon de l'interpretacio!  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.