Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


piZZ Long 2k7

Després de pensar-hi molt, m'he decidit a jugar Pitch Long als propers torneijos de la LCV. Varies són les raons per les que m'he decidit per jugar Long. El dia que vaig tornar a Magic, la 1a baralla que em vaig montar (amb proxies LOL), va ser la Pitch Long que portava el Maestriano. Han passat els mesos i considero que he millorat molt en la meva manera de jugar. Començo a conèixer el metagame, les cartes (tenia un buit de més de 8 anys), la gent, etc... Ara les jugades que faig estan més raonades, i intento sempre pensar en lo que pensa l'altre que jo li jugaré (allò dels nivells de pensament que vam parlar). Aquesta és la primera raó.

La segona raó, és que ara mateix, és la deck més pimp que em puc montar. A excepció de la FBB Wheel of fortune i la FBB badlands (que són borde negre), tota la deck és o foil/japanese o beta/alpha. Tinc ganes de treure lo pimp a passejar, i què millor que una bona piZZ Long?

Potser no és la millor deck per un metagame com el de la LCV, però la veritat es que m'importa poc :) El que vull fer és jugar a passar-m'ho bé i fijo que atraco a més d'un. A més, estic convençut de que faré top8 al proper torneig! (després del meu top 11 a mollet, ara ja toca :P)

La llista que m'he montat, és idèntica a la que va fer servir Alex Franson a les GenCon d'aquest any. L'única diferència és que ell porta 2 Grims i no porta Imperial Seal, i jo he afegit el Seal per un Grim (bàsicament per que no el tinc, i encara que m'el dexeissiu no el jugaria... white border = unpowered).

piZZ Long 2k7: (60)
1 Island
1 Badlands
1 Swamp
1 Tolarian Academy
2 Underground Sea
3 Polluted Delta
2 Flooded Strand
3 Street Wraith
1 Yawgmoth's Bargain
1 Chain of Vapor
1 Hurkyl's Recall
4 Cabal Ritual
1 Black Lotus
1 Lion's Eye Diamond
1 Sol Ring
2 Tendrils of Agony
4 Duress
1 Memory Jar
1 Timetwister
1 Rebuild
1 Wheel of Fortune
4 Brainstorm
1 Mana Crypt
1 Mana Vault
1 Lotus Petal
1 Mox Ruby
1 Mox Pearl
1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Sapphire
1 Mystical Tutor
1 Vampiric Tutor
4 Dark Ritual
1 Tinker
1 Mind's Desire
1 Grim Tutor
1 Imperial Seal
1 Necropotence
1 Yawgmoth's Will
1 Ancestral Recall
1 Demonic Tutor

Sideboard: (15)

1 Hurkyl's Recall
1 Rebuild
1 Chain of Vapor
2 Empty the Warrens
2 Simian Spirit Guide
4 Extirpate
4 Leyline of the Void


A veure si pel dia 15 podem anar tots amb la samarreta del Team Pataners i ens fem notar per les primeres taules!

Podeu criticar el deck tant com vulgueu! És un mascle.dec sense FoW's i amb 4 Duress de protecció només, però porta tunyina en barra pel nen i per la nena.

Per cert, us avanço la meva última compra.
  • 4x Forbidden orchald foil (1 asian)
  • 2x Island u.saga misprint foil (sin símbolo)
  • 1x Pyrite Spellbomb foil
  • 2x Intuition foil DCI
  • 3x Acumulated Knowledge foil nemesis
  • 1x Acumulated Knowledge foil nemesis español
  • 1x Cunning Wish foil
  • 1x Fact or Fiction foil japanese
  • 1x Tinker foil japanese
  • 1x Thirst for Knowledge foil
  • 1x Swords to Plowshares foil DCI
  • 1x Leyline of the void foil
  • 1x Darkblast foil
  • 1x Mind Twist beta
  • 1x Mind Twist FBB
  • 4x Extirpate foil
  • 4x Oath of Druid foil DCI
  • 1x Meddling Mage foil DCI
  • 1x Meddiling Mage foil asian

El preu? Molt barato!

Etiquetas: , ,

5 Responses to “piZZ Long 2k7”

  1. # Blogger judge fucker!

    ja pots comprar tot el ke vulguis foil, ke amb un trist null rod unpowered et faig un fill! :P

    Respecte a jugar pizz long , no emb sembla pas mala idea.

    PD: La teva vroman 5 color es al magic el ke una bicicleta a la formula 1! :P  

  2. # Blogger Unknown

    sta be aixos!

    jaja ualaa!!

    ia em deixaras els huerots i els oath no??

    k io jugo OATH!!

    jje pero no am bogardams:P

    jeje
    apa saludu!

    SwAtS  

  3. # Blogger PeAcH

    No em sembla malament que juguis piZZ. De fet, el Sergi també la va jugar al UAL i, deixant de banda la carajadilla del Will amb la Tormod's, no li va anar pas tant malament.

    Com dius tu: porta tonyina amb barra i, de fet, acabaràs guanyant per "overwhelming" de bombes.

    El que més m´agrada de la baralla que ja hem comentat amb el Sergi és que, sobretot, és rápida.

    Això que vol dir? Doncs que t´assegura un 2nd turn kill quasi sempre i això és molt important.

    Per què?
    Doncs perquè ara mateix no hi ha cap deck que faci un 100% de 1st turn kill (potser Flash) i que la majoria de baralles maten al 2n o 3 er. Per tant, el fet de no dur FOWs perque no et matin obliga a la baralla a còrrer, i això és el que fa.

    El que potser li falla un pel és el side. No m´acaba de molar. Encara que vam comprobar amb el Sergi el mal que fan a Vintage els Extirpates. I això que només en jugava 1 de maindeck. Hauries de buscar a veure si el tio va fer algun report per veure com tirava de sideboard.

    La setmana que ve tinc festa, així que podem aprofitar per quedar i preparar el LCV de Badalona, no?  

  4. # Blogger Maco de cara

    Aui teniu la llista del deck que vaig estar jugant jo:
    A mi presonalment els street right no els i vaig poder trobar lloc i vaig preferir jugar 2 simian de base. I la veritat es notan. Es un mana for free que tens en qualsevol moment. A mi a madrid hem van salbar de mes de una del rollo hem tiran un daze i hem descarto del simian. Apart que per jugar la wheel of fortune, que es per lo unic que aquesta baralla porta vermell ( un draw seven, que alhora fa de mindtwist), i per jugar un splash de side. Pero molts cops tindras la wheel a la ma i no tindras mana vermell, i alla estaran els monos per donarten un.
    T'aconsello que si mes no probala.

    Altre cosa que veig pel meus gust et falta com a minim un altre grim tutor. 1 es poc i aquesta baralla el que ha de fer es trobar les cartes rapit per poder matar, aixi que t'aconsello jugar de 5 a 6 tutors en total, (es nota).

    Un punt a favor que te las guanyat, es que has posat el 2 tendrils!!!! ja esra hora!!!

    Crec que t'anira molt be aquest deck ja farem uns testings.

    PD: Podries posar un scan rollo pimp de totes les cartes que fan aquest deck no?? aixi ens dones una mica d'envejeta :P

    aapali!!!

    4x Brainstorm
    1x Ancestral Recall
    1x Time Walk
    1x Necropotence
    1x Mind’s Desire
    1x Yawgmoth's Will
    1x Yawgmoth's Bargain
    1x Memory Jar
    1x Tinker
    1x Timetwister
    1x Wheel of Fortune
    3x Grim Tutor
    1x Imperial Seal
    1x Mystical Tutor
    1x Vampiric Tutor
    1x Demonic Tutor
    2x Tendrils of Agony


    4x Duress
    1x chain
    1x Hurkyl’s Recall

    5 Moxen
    1 Black Lotus
    1 Mana Crypt
    1 Sol Ring
    1 Lion’s Eye Diamond
    1 Lotus Petal
    1 Mana Vault
    4 Dark Ritual
    2 Cabal Ritual
    2 Simian Spirit Guide

    4 Polluted Delta
    1 Bloodstained Mire
    2 Underground Sea
    1 Badlands
    1 Island
    1 Swamp
    1 Tolarian Academy

    Side:
    4 leilans
    2 masacres
    4 piros
    1 volcanic
    3 emptis
    1 rebuid  

  5. # Blogger piZZero

    Referent al Side, jo també el trobo una mica extrany, pero té la seva llògica

    1 Hurkyl's Recall
    1 Rebuild
    1 Chain of Vapor
    2 Empty the Warrens
    2 Simian Spirit Guide
    4 Extirpate
    4 Leyline of the Void

    Vaig a intentar suposar contra què posa què:

    4 Leylines - Flash, Ichorid i Welders
    4 Extirpate - Gat,Gush decks, Ichorid, Welders, Combo
    2 Simian - Staxx, Fish i Aggro
    2 Empty the Warrens - Staxx, Fish i Aggro
    Hurkyl's/Rebuild - Staxx i Nullrods
    Chain of Vapor - Staxx i Fish

    El plan d'aquest tio està clar. Intenta protegir-se més que no atacar la deck de l'altre (amb l'excepció dels Leylines). Els extirpates, tot i semblar una amenaça, són una protecció per les teves bombes (tires extirpate a qualsevol cosa, li mires la mà i veus si té FoW o Drain). Els simians + Empty incrementen el número de bombes.

    De fet, el sideboard d'aquest home m'agrada per un motiu. La mentalitat de segona i tercera partida, és la mateixa que en la primera (a excepció de Flash i Ichorid, on vas a fer mulligan al Leyline). A aquest home se la suda si t'has posat hate contra tu. Ell té MOLTES bombes i de tot tipus. Si et descuides i en deixes passar 1... ja pots dir GG.  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.