Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


Des de que van restringir el Gifts Ungiven, he estat força setmanes provant baralles sense acabar de trobar una que s’ajusti a la meva forma de jugar.
Finalment em vaig decidir a tornar a muntar una nova versió de la meva baralla de Brain Freeze inspirada en la baralla que va jugar el francès que va fer top8 a l’Open de Cabrera el febrer de 2007.

LEARN TO PLAY


Crec que conèixer la baralla i provar-la contínuament et dóna un petit avantatge en situacions difícils que s'ha d'aprofitar sempre que es pot. I, com vam comentar amb el Mora quan em va ensenyar que jugava ICBM Empty Gifts: “robar muchas cartas y hacer muchas cosas te permite salir de situaciones de las que con otras barajas no podrías”. Però, això és un arma de doble fil: pot posar-te en més d'una situació difícil, ja que al poder prendre un ventall de decisions tan gran, la possibilitat de decantar-te per una decisió errònia és molt gran.

Has d'enfocar la teva partida i decidir ben clarament què has de fer. La presa de decisions és continua i molt complicada, bona mostra d’això és que em van cantar torns i temps a totes les rondes que vaig jugar fins arribar al top8 (personalment i després de jugar aggro la majoria de la meva vida magiquera no em considero pas un jugador de joc lent). De fet, no vaig poder fer cap descans fins que, un cop a semis, el Rubén em va proposar descansar una mica per poder perdre’ns un paracetamolazo dels bons :D (Go, go doping!)

THE TOURNEY

Poca afluència del Team Pataners: només el Sergi i jo. Respecte als altres dos: un se’n va anar dissabte a caçar taurons en kayak i l’altre també va sortir a pescar el divendres per la nit amb el resultat d’acabar tots dos fent força exercici. We love sport!

Passo a buscar el Sergi per Cabrera i ens fotem un entrepà de truita a la francesa (premonició?) per començar el dia. Arribem a Mataró sobre les 10. El local més que correcte, moltes taules i en un lloc que no estava malament. El problema: l'afluència de participants. Menys de 30, És una pena perquè aquestes iniciatives de muntar torneigs surtin tan malament. Crec que en general no es veuen aquestes iniciatives com una forma sòlida de promoure aquest joc que tant ens agrada a tots. Després ja vindrà la gent a preguntar si l’any que ve hi haurà LCV i que és una pena que no es facin torneigs més sovint.
Tot i la poca afluència de públic, l’organització es va portar més que correcte i va donar el Mox Ruby de premi i un Fossato pel segon a més d'una caixa pel top8. Gràcies, no hi ha més a dir.

Enregistro aquesta baralla per jugar:

TP FREEZE

3 Polluted Delta
2 Flooded Strand
3 Underground Sea
1 Tropical Island
4 Island
1 Tolarian Academy
1 Library of Alexandria

1 Black Lotus
1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Pearl
1 Mox Ruby
1 Mox Sapphire
1 Mana Crypt
1 Sol Ring

2 Tormod's Crypt

1 Ancestral Recall
4 Brainstorm
1 Mystical Tutor
1 Chain of Vapor
1 Repeal
1 Hurkyl's Recall
1 Time Walk
3 Merchant Scroll
2 Brain Freeze
3 Mana Drain
1 Thirst for Knowledge
1 Gifts Ungiven
1 Deep Analysis
3 Gush
1 Misdirection
4 Force of Will
1 Mind's Desire

1 Fastbond
1 Regrowth
1 Vampiric Tutor
1 Demonic Tutor
1 Yawgmoth's Will

// Sideboard
1 Darkblast
3 Duress
3 Dark Confidant
4 Leyline of the Void
1 Hurkyl's Recall
1 Tinker
1 Sundering Titan
1 Darksteel Colossus

Demano disculpes si en algun moment no comento la partida com va succeir realment. Va ser un dia molt llarg en el que van passar moltes coses.

1ª RONDA: David Ureña FISH UW

Suposo que juga fish (UR) com totes les altres vegades que l'he vist jugar. Però aquest cop juga UW.
Surt ell.
A la primera partida surt ell Tundra vas. Jo surto de Library robo, mox ruby, Sol Ring. I ell em diu: Daze al Mox. 0_o. Li comento que m'hauria d'haver comentat que em feia el Daze ja que ara sap que tinc el Sol Ring a la ma. Li deixo fer-lo i em torno el Sol Ring a la ma. Un parell de torn més tard em baix al Null Rod i quan es tapa per baixar un Jotun li pujo el Rod i el mato amb 2 brain freeze de 15 o 16.

Com espero molions d'Stifles, Trickbinds i amor en quantitats industrials tiro això de sideboard:

OUT: freezes, gushes, fastbond, mind desire, tormod’s
IN: darkblast, tinker, colosssus, confidants, duress

A la segona em fa un fill amb stifles, wastelands, dazes i demés. Fish Style.

La tercera, si no recordo malament, el vaig matar amb un tinker Colossus. Ell no va robar gaire bé.


2a Ronda: Ferran Pallaroles UR Phid

Surto jo.

A la primera partida em cola un CotV a 1 que em fa força mal. Més tard un drain a walk i m’endinya un morphling que no em puc treure de sobre.

OUT: freezes, gushes, fastbond, mind desire, 2 Tormod’s
IN: tinker, colosssus (hauria d’haver posat el titan), confidants, duress, 1 Hurkyl’s

Li surto de mana mox confidant, ell FOW jo FOW i no me’l pot matar fins al cap d’una estona em sembla que amb un Engineered Explosives. N'hi baixo un altre que l’acaba matant.

A la tercera ell roba només dos productors i després de fer-li Fow a un Ophidian (que no havia vist fins ara i no recordava que duia) robo Tinker i el clavo el Coloso. Li faig merchant a Fow per defensar-lo i ell em diu "si robo la terra de poc et servirà". No la roba i guanyo. Tenia un Wipe Away Fiuuuuuuuu!

3a Ronda: Abraham Ureña Rector Flash

Surt ell.

A la primera partida surt ell bastant fort. Consegueixo fer un tutor a Tormod’s crypt i tinc tres counters a la ma. Ell roba les 4 terapies i algun que altre Fow i arriba un moment que amb una sèrie de tutors i un Future Sight que m’ha colat es fa la pitxa un lio. Al final m'acaba pelant amb un Tendrils.

Poso el side de sempre:

OUT: freezes, gushes, fastbond, mind desire, 1 hurkyl’s
IN: tinker, titan, confidants, duress

A la segona li surto fluixet de mana vas després d’un mulligan crec. Però amb molta confiança en que guanyaré la partida. Ell crec que es posa en modo conservador. Em fa terapia a Fow i li ensenyo: 2 confidant, titan, thirst of knowledge i productors. El tio flipa i em diu si és la mateixa baralla. I love this deck!
Els confidants van fent la seva feina i després de robar una tormod’s i varies cartes li acabo fent tinker a Titan que el deixa amb la Tolaria i sense artefactes. Es puja un blau al pool i m'enxufa una chain al titan que em peta un underground que em donarà la partida (tinc el jet a taula). Ell confia en que em matin els confidants (estic a 4 vides) però no sap que estic preparant una jugada per no morir-me. Acabo colant un Will per baixar terra (acabo de baixar-la i l'Abraham em diu: "has bajado tierra" i em comenta que m'he posat molt tens. Jo mai faig trampes, així de clar. I a més evidentment que he la terra del Will: és la que em donarà la partida ). Faig un “trist” brainstorm guanyador perquè no em moro amb els confidants (tenia cartes de cost 1 a la ma per no morir en cas de robar massa tonyina)

Així que empatem.

4ª Ronda Ricard Tudurí UW Fish
A la primera partida surt ell.
Li surt rodó (encara que al torn dos no li surt terra pel ninja) i juga molt bé. Ém fot una pallisa de les bones.

OUT: 2 tormod’s, 2 random card
IN: darkblast, tinker, colosssus, hurkyl’s

Després d’un parell de torns sense fer res em baixa un javalinero (“pel teu confidant" em diu i un tapper). Mystical a darkblast que li pela el tapper. A la draw drago i em cauen al graveyard: 2 brainfreeze i 1 tinker. WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!oneeleven!
Increïble. Aguanto la partida una estona robant N mil cartes. Estic esperant algo però no ve res. Però ell flipa perquè no li faig res de res apart de robar cartes (és el que fa el deck). Arriba el climax de la partida quan ell té un null rod a taula i 7 cartes a la ma. Amb una mishra aconsegueix colar-me un ninja. Jo tinc Chain, 2 drain i 3 Fows i algo de draw. Quan canten temps i ell em mata el pròxim torn (si no faig chain al ninja) se'm apareix Sant Yagmoth's will. Increible però cert. Vaya topdeck xaval! Comença una vacil•lada de cartes a la ma. Que si jo tinc 2 Fows, que si jo en tinc 3, etc :DDDD Molen els mental tricks. Faig números i l’acabo matant amb els 2 freeze del copon. Draw. Un resultat més que bo per mi i una mica dubtós per a ell. Ho sento per l’atrac Ricard.

5a ronda. Israel MUD
Estic paired down. Ell té 9 punts i amb un draw entra. Jo en tinc 8 i no puc pactar. Ho sento però tinc que jugar.
Surt ell, diu que s’arrisca perquè té una ma sense terres. Mox, sol ring chalice a un. Jo li faig FOW. Baixo productors: crypta, sol ring i jugo un Deep anaylisis i passo el torn. Em baixa un metalworker al que li cau un FOW. Un parell de torns més tard ja m'he robat un munt de cartes, em baixa un parell de tangles. Em vol petar un underground amb una wasteland però tinc Gush. Des d’aquí ja fa pujada per a ell (no estic robant gents malament). Jo tinc les 4 illes a la taula. un parell de tormod's per aguantar les ximeneas i molts productors. Baixa una esfera que deixo entrar (tinc repeal) i després d'un drain a Triniesfera li pujo la esfera i li cau un Yagmoth's will amb double brain freeze. La cripta m'havia deixat a 9.

OUT: freezes, gushes, Missdirection, mind desire, 2 tormod’s
IN: tinker, colosssus, confidants, duress, hurkyl’s

A la segona partida tinc mana mox confidant de sortida i un fow. Em surt de Defense grid a la que faig fow. I me'n baixa un altre. Li baixo el confidant que no em dona productors però si Business spells. Vampiric a Tinker. Aguanta el colosso baixant ximenea que arribarà a 2 contadors i un Staff from the top. Ell té un metalworker a taula. Jo baig robant productors i cartes. Li pego amb el colosso que tapa i m´ensenya alambre que li trec amb un duress. Baixo un altre confidant (let’s go boys). Té una cripta que l’està matant juntament amb els meus confidants. Estic esperant a que es quedi sense terres per jugar-li la chain i pelar-lo. En el moment decisiu de la partida, no posa contador a la chimenea (que ja en té dos) i té staff i metalworker sense cartes a la ma i un crypta. Jo tinc, underground, colosso i 2 confidant. Ell roba erial. Si hagués possat el contador m´hagués rebentat la taula. Però el guanyo. Per sort, ell acaba entrant al top8.

CUANDO UNA COLONIA DE HOMBRE SE LA JUEGA

Em toca amb el Narcís Mir. Ens passen les llistes i veig que juga Vroman Stacks (la vermella amb Welders i Workshops però només un Bazar i jester’s i Ubas de base. Quina por!!!!)

A la primera surto jo. Em surten tots els productors del mon, gushes que jugo a pel i el deep. En un moment determinat li enxufo un yagmoth's will de l'inmortal.

OUT: freezes, gushes, fastbond, mind desire, 2 tormod’s, Missdirection
IN: Darkblast, tinker, colosssus, confidants, duress, hurkyl’s

A CUALQUIER PRECIO

Surto bastant fort, aguanto amb drawers, counters i confidant. Però la grandesa s'aconsegueix a qualsevol preu i el confidant em dóna en aquest ordre:
FOW
FOW
GIFTs
em fa la pregunta de rigor: “No t’hauràs posat el coloso, no?”
Guess what? El confidant m’ensenya un Colosso que em m’acaba de donar el toque de gràcia amb 25 damage points en 4 torns. Segon WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!111oneeleven!! del dia

A la tercera partida vaig a remolque. Robo cartes però no ve res. Robo i robo. Ell comença a tancar-me. En un moment de la partida em fa jarra. Em baixa tota la tonyina del mon. I em diu: "ens descartem". Com diria un que conec: ÑEEEEEEEEEEEEEEEEC! li dic “Si, però primer et tiraré un Hurkyl's” que acabo de robar com un puto campió (avui és el meu dia ^_^ ) L'engatillada és de les bones. Un tinker a colosso amb merchant a Fow Backup finiquiten la partida. Estic a semis.

SEMIS Rubén González GAT (sort of)

Abans de començar la partida ens repartim uns paracetamols i mirem la partida de l’Ureña contra l’Israel. L’Ureña guanya robant com un puto campió un tinker dels bons.

Comento la seva baralla (va fer top8 a la LCV de Badalona per perdre contra l’Adrià).
El report de la partida l’ha fet ell aquí.
La veritat és que ell va robar força bé a la 1a i sobre tot a la 3a on em va matar ràpid ràpid. No va haver-hi gaire història que explicar.

Doncs al final m’enduc 6 sobres més que ven guanyats i li hauré de posar una vela a Sant Yagmoth's per donar-me tantes i tantes partides :D

El Sergi no té gaire sort jugant bombergirl ^_^ hauries d’haver jugat Flash (en toda la boca) champ!

Després de portar el Ruben a l’estació i comentar una mica els decks acabem a Cabrera recuperant forçes com uns campions i reflexionanat una mica sobre les nostres vides :DDDDD

PROPS

A l'organització del torneig per comportar-se més que ve
A Sant Yagmoth’s, “por estar siempre ahí”
MVP del torneig: Deep Analisis (que bo ets!)
Al Sergi, per ajudar-me a passar un molt bon dia

SLOPS

Al team pataners, per no venir a fer soroll. La pròxima vegada si, eh?
Al putu confidant que em va matar a quarts.
Al Sergi, per no tenir més sort jugant

Etiquetas: , ,

3 Responses to “Freezing your brain: un report de l’Open de Mataró”

  1. # Blogger piZZero

    Gratz Seomale!

    Molt interessant el report :P Soooooooooort que no vas fer notes i el faries rollo "breu" xDDDD.

    Ets un xampion!

    Ara a veure si et coles en un top de la LCV i firmes una altre bona actuació.

    Referent a lo dels empats, és una cosa a tenir en compte. Estàs jugant un deck que, pels motius que siguin, es desenvolupa bastant lentament i t'impideix de guanyar partides més ràpidament. No sé fins a quin punt és recomenable i viable, jugar decks tant lents. A la LCV es necessita normalment 16 punts per entrar a un top. Aixó vol dir que de 7 rondes n'has de guanyar 5, empatar 1 i perdre'n 1. Suposem que perds 1 sempre (pot passar), llavors ja no tens marge d'error, ja que amb 2 empats segur que no entres.

    De totes maneres, moltes felicitats!  

  2. # Blogger @Necropotenza en Twitter

    Felicitats tio!

    Em sorpren molt que a TOTES les segones i terceres partides fagis un canvi de deck radical... no es malgastar els llocs de Side? o potser seria millor posar el que tens de Side de base?

    You tell me!!  

  3. # Blogger PeAcH

    Si...de fet tens raó...es fa un canvir radial..però a vegades deixo part del combo. El que pasa es que tothom es posa side contra combo i després entren els confidants i cia i a controlar.

    Respecte a lo de canviar el maindeck, hi he estat donant voltes al tema des de dissabte i finalment he montat una blava negra de control amb confidants i tinkers featuring Meloku que m´agrada molt.

    Ja us la comentaré a veure què en penseu.  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.