Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


Latest news!

Ahir es va celebrar l'onzè torneig de la LCV. Era el torneig on necessitava fer top8 per classificar-me per la final de Desembre. Al final la cosa no va poder ser. Potser la mala sort em va jugar una mala jugada, o potser és tant simple com que no ho vaig fer prou bé, pero sigui com sigui, s'ha intentat i s'ha de continuar jugant per millorar cara la propera LCV.

El Pol i el Sergi també van venir, fent 9 i 3 punts respectivament (els 3 del Sergi van ser d'un Bye xDDD). El Pol ja us explicarà (esperem) com li va anar el torneig, ja que és el seu primer torneig oficial, i tampoc li va anar malament del tot. També van venir l'Omar i el Filippo (ambdós els vaig dur i retornar jo amb cotxe), que es van conèixer i que crec que segur que faran negocis pròximament.

El lloc on es va celebrar el torneig estava molt bé, la sala molt gran, amb microfon per anunciar quan quedava de ronda, quan començaven, etc... A més a més, el buffet lliure estava super bo i hi havia molt per triar. Segur que més d'un va intentar lligar amb una de les "matures" (de l'INCERSO) que hi havia per allí ;)

No us escric un report, pq hi ha poc que explicar. La mala sort em va robar 2 rondes. Una , vs en Ruben Gonzalez, activant un Oath i sortint el Tyrano a 3 cartes del final del deck (i jo tenint el Simic a la mà), i l'altre vs el Sergi Millanes on a la 3a partida em va fer ell un top deck quan tenia 0 cartes en mà a l'Erial que no em va permetre tirar en el meu pkeep el Hurkyl's per matar-lo en el meu torn. Si hagués guanyat aquestes 2 rondes segurament hagués fet top.

Próximament, al Desembre, tenim dos tornejos: l'Ayudar Jugando i el MTG Gamblers. A veure a quins podem anar i si ho organitzem bé. Jo de moment, he desmontat la Gush Tendrils i he montat una GAT bastant aggro. Us deixo amb el decklist visual:

gat_artifacts
gat_fetch+varis
gat_dual+lands
gat_dryads+varis
gat_brainstorms+gushes
gat_merchants+varis
gat_fows+varis
gat_black stuff
(Click to zoom)

Etiquetas: , ,

4 Responses to “Latest news!”

  1. # Blogger PeAcH

    Em sobren:

    Garruk
    Psychatog
    FoF  

  2. # Blogger piZZero

    La idea que tinc d'aquest deck és jugar-la més rollo aggro, i amb 4 dryads només molts cops no tens bitxo de mà o trigues molt a trobar-lo.

    El Garruk és molt bo encara que pensis que no. L'únic problema que té és el doble cost verd, tot lo altre són ventatges. Per cert, parlant de ventatges, sabies que si l'altre juga charbelchers (per dir algo), i m'enxufa una tunda de 40 punts de vida per l'efecte de l'artefacte, jo puc redirigir els 40 punts al Garruk? Not bad...

    A lloret el vaig jugar en 4 partides, i en totes 4 vaig guanyar. En una gràcies a l'habilitat de posar bèsties 3/3, frenant a Goblins, en una altre pq em vaig montar en la Library + Garruk (Robo 3 per torn), i en les altres dues simplement pq em va donar el mana per accelerar el meu joc.

    El Fact or Fiction em sembla tremenedo, i més combinat amb el Garruk. A lloret vaig tirar fins a 2 cops el FoF tenint un Garruk en taula fent servir només 2 lands.

    A mi les cartes que em ballen són:

    - Mana Drain: Potser el 2on Misdirection aniria millor.

    - El joc de bouncers: Repeal + Rushing + Echoing. Centrat per un meta amb molt bitxo, pero amb més dificultats vs staxx.  

  3. # Blogger etcl

    Hola:
    Con respecto al torneo la verdad es que si que tube mucha suerte contra ti, porque en las dos partidas que gane lo tuviste ahi tanto en la de la activación del oath como en la otra con la falta de mana negro. Yo la verdad es que tampoco robe muy bien pero bueno tu mala suerte me puso las dos partidas de cara.

    Con respecto al deck, esto ya es mas cuestion personal pero siempre me gusta llevar un finnisher para poder terminar la partida con la voluntad, puesto que con criaturas puede que le tengas que dar un turno en el que el rival te pueda ganar, aunque esto te lo pueda solventar el time walk, pero siempre me gusta llevar dos maneras de ganar.  

  4. # Blogger piZZero

    Bienvenido al blog Ruben y gracias por tus comentarios.

    Felicitarte de nuevo por el top8 y por la buena trayectoria que llevas últimamente.

    Lo de no llevar el Tendrils lo pensé bastante. El motivo es sencillo: Quiero dar un enfoque al deck mas hacia lo aggro que hacia el combo. Sé que se puede encontrar una lista en un término medio que juegue bichos y tendrils, pero tras el torneo de Lloret me gustaría tirar mas hacia las criaturas, aprender a dominar el tempo de éstas y ver si los testings son satisfactorios. Si en los testings el deck no rula como desearía, siempre estaremos a tiempo de meter el Tendrils ;)

    Un saludo y hasta pronto!  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.