Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


LCV3 - 9 and more

La veritat és que no va haver-hi gaire sort amb els membres del team. Jo personalment vaig tenir una actuació desastrosa amb un 0-3 d'aquests que et fan reflexionar i vaig quedar últim classificat del team.

El Xicota va firmar un cop més un molt bon torneig en el que va demostrar perquè sap escollir la baralla a jugar. Va tenir moments estelars que inclouent un kill a Oath amb un Acestral. Llàstima quedar "paired-down" i haver de jugar-se el top8 amb el Ricard Tudurí. És complicat guanyar lluitant contra una tempesta de "hate". En Ricard va demostrar perquè segeix fent tops amb Fish gràcies a un joc sense errors i molt sòlid. A semis el vam veure aguantar un Time Walk a la ma que li va acabar donant una posició a la taula que li va donar el pase a la final.

L'Adrià, com era d'esperar, va arribar al top8 gràcies potser a no haver-se d'enfrontar amb la seva arxinèmesis i va haver de jugar 2 mirrors de GAT per acabar perdent el segon mirror a semis amb el que al final s'enduria el torneig: en David Pla. En Pla va perdre el primer game de la final amb el Ricard Tudurí degut a un deck missregistration, però es va acabar enduent l'ancestral 2-1. Felicitats, David!

El Sergi, Jordi i jo mateix no acabem de trobar el deck que s'adapta millor al nostre estil personal de joc. Potser els resultats del torneig d'Star city games amb 128 persones i 7 de les 8 baralles del top8 jugant Gush+Merchant (link) ens donarà alguna idea de cara al torneig de Mataró i el del PT Valencia.

Etiquetas: , ,

5 Responses to “LCV3 - 9 and more”

  1. # Blogger piZZero

    Molt bona la descripció del trascurs del torneig Guillem. Realment, la LCV s'està tornant un entorn bastant complicat per decks tipo Long, TPS, etc... Flash/Hulk és l'unica combo deck que pot tenir alguna opció gràcies a l'altra quantitat de counters que juga, tot i així és molt feble vs Fish i Eriales.

    Jo ahir em vaig desfer la piZZ Long i ja m'he montat la Bobs over Baghdad amb Esferes de Resistencia i Chalices :) Estic a l'espera de que surti Lorwin per incorporar el Teek.

    A veure què tal ens va durant aquest més que tenim per testejar.  

  2. # Blogger PeAcH

    Jo tinc dues opcions:

    GAT o una MindTwister amb Aven Mindcensor (drawers, counters i hand control).

    Crec que GAT potser és la millor baralla i s'ha d´adaptar a l'estil de joc de cadascú. Això ho vaig veure al parlar amb l´Adrià i el Pla i també amb el noi que va fer top8 i que va jugar amb l´Adrià a quarts (que per cert jugava bé però no va tenir molta sort).

    Al top8 de la LCV hi havien 3 GAT, 1 Stacks, 1 Mind Twister, 1 Bomberman, 1 Fish i de Juzams i Lightings.

    Dues conclusions: varietat made in Spain i GAT que té bons resultats. I a més, en paraules del David Pla, "és divertit de jugar perque vas robant cartes i juges bitxos que es van inflant sols".

    No sé, potser és hora de jugar el mainstream deck.  

  3. # Blogger @Necropotenza en Twitter

    En fred, despres de reposar l'emprenyada per no poder arribar a la final, crec que vaig tenir un bon torneig. Durant el suis vaig perdre contra MUD com era d'esperar i se'm va apareixer sant Jailer contra Ichorid que em va donar ales per entrar al top8.

    A quarts vaig tenir sort que a la segona partida el Ruben es va cascar un mulligan a 5 aberrant. I a semis que dir, crec que em van atracar una mica en les dues partides.

    Aquest top8 de Indianapolis molt possiblement fara que la DCI prengui mesures... es que fins i tot aqui a Barcelona fan top8 3 baralles amb 4 Gush 4 Scroll... el temps dira.  

  4. # Blogger piZZero

    Les 4 Color Gush/Tendrils a la LCV crec que no són pas viables. La llista que jo em vaig montar per Mollet la vaig treure d'una 4 Color Gush/Tendrils que duia Volcanic i Empty de base. Després de pensar-hi molt vaig acabar per treure el vermell per que feia la deck MOLT més sòlida contra Staxx i Fish. El resultat va ser evident, i vaig firmar la meva millor actuació a la LCV.

    Ara m'agradaria experimentar amb la deck del Vroman, i sé que si mai ho necessito puc retornar a la Gush/Tendrils. S'haurà de veure quines cartes ens depara Lorwin, mai se sap si alguna carta pot ser inclosa en els decks de Vintage.  

  5. # Blogger judge fucker!

    ñeeeeeeee!!!

    el sr.pizzero jugant hate?lol! rofl i el ke et doni la gana!

    Realment jo tornaria a repetir amb flash , la baralla es really overpowered!

    No emb sembla pas mala opcio jugar landstill amb spell snare's y algun extirpate de maindeck !

    ara mateix estic probant una agroo/ control ke porta aixo de base!

    4 fows
    1 misdirection
    2 stifle
    4 duress
    2 extirpate
    1 chain
    2 smother
    2 daze
    3 finkels
    4 bob 's
    4 trygon predator ( es deu )
    4 brainstorm
    1 mistical
    1 demonic
    1 vampiric


    la baralla te un draw power de mil! ja veurem com va!  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.