Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


Gotta Gush'em all!



Una miqueta de pimp per començar el cap de setmana!
Ara no hi ha discussió sobre el que jugaré a la LCV d'Octubre, no? :P

Per cert, tinc un joc de 4 English Gush Foil per canviar/vendre!

Etiquetas:

3 Responses to “Gotta Gush'em all!”

  1. # Blogger piZZero

    Per cert, aquesta tarda he quedat per jugar amb el Bonet, Yepez i Cia a la Coral de Terrassa. Jo he quedat a les 5 amb el Bonet, i el Yepez arribarà cap a les 6.

    El Pol m'ha dit que vindrà després del curro. No sé quin plan podriem montar. Potser se podria sopar amb aquests i després anar a pendre algo (tot i que aquesta gent testeja fins a hores intempestives a la Coral xD)  

  2. # Blogger Stardust

    Jo voto un cambi d'aires, em mola fer test a les decks.

    Podriem fer cubata duress hymm cubata dark ritual negator vas!!!  

  3. # Blogger piZZero

    El playset de gushes ja ha estat adjudicat. Gratz Guillem :)  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.