Team Pataners

Pwning Eternal since 2007


Iggy Pop pel PT Valencia

Farà cosa de 2-3 setmanes vaig comprar-me per ebay tot lo que em faltava per acabar la Iggy Pop de Legacy. Els motius pels quals em fa gràcia la deck són ben clars:
  1. Combo deck
  2. Pimp deck
És una combo deck mooolt extrema i super ràpida. Evidentment sufreix vs control, peró tot i així es pot atracar la partida si sortim de Leyline de turn 0. El segon dels motius pels quals em mola el deck, és pq fa servir cartes que són realment pimp :P O sigui, Dark Rituals foils (i espero que japanese aviat i signed), Cabals Foils, Petalos + LED + Mysticals + Ill-Gottens tot en japo, etc... etc...

Evidentment, és un deck que un Dissabte qualsevol al Loto pot guanyar el torneig. Així doncs, una aposta segura i molt atractiva de jugar.

La llista és la següent: (al costat marco en vermell lo que no tinc pq encara no m'ha arribat)

Maindeck:

4 Lion's Eye Diamond (1)
4 Lotus Petal

4 Leyline Of The Void

4 Brainstorm
4 Cabal Ritual
4 Dark Ritual
4 Intuition (1)
4 Mystical Tutor

1 Empty The Warrens
4 Ill-gotten Gains
4 Infernal Tutor (3)
3 Tendrils Of Agony (1)

4 Flooded Strand (2, però aquí faré servir Bloodstained suposo)
4 Polluted Delta
1 Scrubland
1 Tundra
2 Underground Sea
1 Volcanic Island
1 Island
2 Swamp


Sideboard:

3 Chain Of Vapor
2 Echoing Truth (1)
2 Hurkyl's Recall
4 Orim's Chant (2)
1 Wipe Away (1)
3 Empty The Warrens


M'he llegit l'article del Menendian sobre el deck com 4-5 cops ja, i tot i no haver jugat ni una partida, començo a entendre la mecànica i crec que no té gaire dificultat :)

A veure que tal ens va si ens decidim a jugar el Legacy!

PD: Guillem, tu porta els cartrons que em falten, per si de cas! (Faré un Update al topic abans de marxar divendres, pq potser entre avui i divendres m'arriben cartrons).

Etiquetas: , ,

11 Responses to “Iggy Pop pel PT Valencia”

  1. # Blogger Stardust

    Jo tinc el echoing truth i el tutor, ja els portare a valencia !  

  2. # Blogger Stardust

    aps per cert porta les poluted delta ke les necesitare  

  3. # Blogger piZZero

    Pol... no sé si has vist que tant a la GAT com a la Iggy Pop jugo 4 Polluted Delta :P  

  4. # Blogger Stardust

    si tens rao ma semblat ke marcaves les polluted nose ..me rallat  

  5. # Blogger piZZero

    M'ha arribat un avis de Correus. Què serà? :P  

  6. # Blogger Stardust

    una MULTA SEGUR !!!!!!!!!!!!  

  7. # Blogger piZZero

    Si, jo crec que és una multa de SINGAPUR.  

  8. # Blogger Unknown

    ualaaaa!!

    jaja sta mooolt majo! el deck aquest!!

    i realment... nosta mal

    a mi de legacy m'agrada jugar una versio de american goblins amb fecundity!


    SwAtS  

  9. # Blogger PeAcH

    George, no sé si t'ho podré deixar el que has marcat en vermell. Jo tinc totes les cartes de la Pop també i avui estava comentant-li al Sergi que potser la jugo. No tinc ganes de jugar mirrors de Threshold.
    By the way, quedem el dijous per la tarda-nit per jugar una mica o què?
    Molaria fer l´última quedada abans d´anar al PT  

  10. # Blogger piZZero

    Avui m'han arribat cartrons from Singapur, i ara només em fa falta:

    1 Lion's Eye Diamond
    1 Intuition
    1 Tendrils
    3 Infernal Tutor

    Els Infernal tutors els tinc comprats, lo que no sé si arribaran a temps, i el LED, Intuition i Tendrils no els tinc pas. Si algú em pot deixar lo que em falta em faria un gran favor :)  

  11. # Blogger Stardust

    jo tinc :

    1.-Tendrills
    1.-Tutor per deixarte  

Publicar un comentario


Google Team Pataners

Add to Technorati Favorites
_______________________________

Top Events

  • tplcv1
  • tp2
  • tp cube

Recent Comments


Contact


    Para cosas generals referente al blog, sugerencias, aportaciones personales, etc...


    Para cosas relacionadas con algun miembro del Team Pataners en particular


Free Web Site Counter


---

Translate www.team-pataners.com to English

---


© 2008 Team Pataners | designed by piZZero from Team Pataners.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.